Er det bare mig, eller har I andre også prøvet at sortere en mulig berider fra pga dårlig kemi over en tlfsamtale? 
Jeg har for nogle måneder siden taget kontakt til en sød pige/dame der evt. skulle træne min hoppe. Jeg skulle kontakte hende igen når det var tid til at finde en startdato. Da jeg så tager kontakt til hende igen, er hun forsvundet!! En mand svarer tilbage fra "hendes" tlf at hun ikke har det pågældende nr. længere og at han ikke ved hvor hun er. Jeg kontakter så det sted hvor hun havde lejet sig ind, og der får jeg en strix og gnaven dame i røret som fortæller at hun har smidt hende ud. Men at hun da gerne ville hjælpe med Ninja 
Men bare hendes stemme og hendes måde at tale på, gjorde at jeg bare SLET IKKE ville overveje det! Kender I det??
Jeg har opgivet at finde den søde pige igen, for hun er nok skræmt langt væk. Aner ikke hvorfor hun blev smidt ud fra stedet, men hun lød altså rigtig venlig og dygtig. Og var en stille og rolig type som jeg havde en laaaaang og hyggelig snak med dengang.
Nå, men nu har jeg sgu taget kontakt til Poppelfyren! Så må jeg se om han lige skal hjælpe mig igang med Ninja
Er det andre der har brugt ham til jeres ungheste?