Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Ulrik Kjær metoder?
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 21:50

Nogen der har redet ved ham eller ved hvordan han underviser?

Jeg er blevet tilbudt et kursus ved ham, men har aldrig hørt om ham.

Hvad er hans principper og holdninger, og hvordan er pædagogikken?

:D

//Siv

Så kom du endelig til de

evige græsmarker Alis :'(

R.I.P. d. 27/3-2008

Elsket og savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Ulrik Kjær
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 19:04

Jeg har arbejdet for ham i Tyskland, og i den forbindelse også

fået undervisning af ham. Han var en god underviser, som siger hvad han mener. Men han brugte meget tyske metoder ved springhestene dernede, hvilket ikke er noget, som jeg personligt vil støtte op omkring..!

Hestetrailer udlejes BILLIGT på Dragør

Kørsel tilbydes også

Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 21:22

Sorry.. Jeg er ikke helt inde i det med tysk ridning.. Når du siger tysk, hvad mener du så?

//Siv

Så kom du endelig til de

R.I.P. d. 27/3-2008

Elsket og savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Ulrik...
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 23:23

Ulrik er både en dygtig rytter og underviser.

Jeg ved ikke om man som sådan kan sige noget om hans metode eller pædægogik ... udover over at det det handler om er reel ridning

Det er menskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 23:57

Jeg er ikke i tvivl om at han sikkert er dygtig..

Men jeg efterlyder hans undervisningsmåde.. groft sagt altså er han en træk og slip rytter, remonte eller hvad? Jeg vil gerne høre hvilken vej han bruger for at nå sine mål.

//Siv

Så kom du endelig til de

R.I.P. d. 27/3-2008

Elsket og savnet!

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  20-03-2009 14:48

Jeg synes også, man skal passe på med hvad man skriver. Måske er der noget sandt i det, aner det ikke. Men folk har jo lov til "at se lyset" og ændre træningsmetoder.

Det er da sket før, så man kan nok ikke putte folk i sådan en boks...

Og tror, ligesom Line, heller ikke det er sådan en form for "træning", der finder sted på et kursus.

Det plejer som regel at foregå hjemme på rytternes egne steder.

sivjodk: Hvorfor tager du ikke ud og kigger til kurset?? Så kan du da danne din egen mening

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 10:21

Hmm.. Line hvorfor er det ene af dine indlæg forsvundet?

Og masser af til dig for at vælge til og fra.. Desværre er der mange der ikke gør det..

Jeg har ikke mulighed for at tage ud og kigge.. Nu har jeg besluttet mig for at vi tager til stævne i stedet og får lidt mere rutine og gode oplevelser.. Så må vi se om det bliver aktuelt en anden gang..

//Siv

Så kom du endelig til de

R.I.P. d. 27/3-2008

Elsket og savnet!

0
0
Svar på denne tråd

det er fjernet af moderationen
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 18:35

fordi de ikke længere gav mening da lisbeths indlæg blev fjernet. Lisbeths blev iøvrigt fjernet da det ikke overholdt 'reglerne'

Det er da min fornemmeste opgave som rytter at vælge hvad min hest trænger. Jeg er jo så bare amatør, hvorfor jeg i samarbejde med min træner vælger hvad den trænger. Men er jeg på kursus uden min daglige træner er det jo til enhver tid mig selv der bestemmer, så det synes jeg, at jeg skylder mig selv og hesten.

God tur til stævne.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

Springhest sælges, 8 år, 166 i stg. let ridelig, placeret i Mb. kontakt mig for yderligere info.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 22:24

Okay :)

Jeg synes det er dejligt med nogle der selv er i stand til at vælge til og fra..

Det kunne da også være sjovt at følge dig og dine heste til stævner og til træning :)

//Siv

Så kom du endelig til de

R.I.P. d. 27/3-2008

Elsket og savnet!

0
0
Svar på denne tråd

kendte til ham
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 23:32

wayyyyy back da han var beridderelev og nej fandt ham ikke sympatisk der ej hellere flere år efter da jeg tilfældig så ham ride igen.

kan mange knap så pæne historier om ham men det kan være det sammen siden han ikke kan forsvare sig herinde.

I had a dream, it came true and his name is Staro...
0
0
Svar på denne tråd

Nu kan jeg ...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 23:57

så tale af egen erfaring. Jeg har redet ved ham i 3 år nu - dressur - men jeg synes han er en af de bedre undervisere jeg har haft igennem årene. Min hest som er lidt af en krudttønde og hingst med stort H, kan være lidt af en udfordring når han en gang imellem slår hjernen fra. Han har på bedste vis fået os gelejdet ind i en bane, hvor arbejdet fungerer.

Vores datter får springundervisning af ham, og jeg synes det er god undervisning. Hun har lært meget i det 1/2 år, hun har sprunget hos ham - og i særdeleshed teknik. Han er meget kontant i sin undervisning - men det er ok med mig. Hvis det er noget skidt vi laver, så er det meget rart med een der siger til med det samme - og samtidig får forklaret hvordan der skal rides.

Mvh Maybritt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider