Hej alle! 
Inspireret af alle trådene omkring støvsuger og/eller remonteridning herinde og utallige videoer inde på epona.tv har jeg også kastet mig over den såkaldte støvsugerridning. Holdt først en ridepause på ca. en måned hvor jeg bare red ture, longerede og hyggede for lige at finde ud af hvad jeg ville gå i gang med og for ca. 3 uger siden begyndte jeg at ride igen.
I starten gik Fønix bare lidt rundt på må og få og fattede vist ikke helt at man rent faktisk skulle være koncentret når jeg havde sluppet fortil. I skal slippe for alle detajlerne, men da jeg var ude og ride i fredags begyndte han ligeså stille at lytte rigtigt efter mig og ned og frem røg næsen og op røg ryggen. Wauw siger jeg bare, for søren hvor var det en stor forskel at sidde på ham. Han er normalt lidt småt gående og putter så meget og virker anspændt. Men næ nej, denne her pinto gik frem, blev helt anderledes at sidde på og virkede helt afslappet og hvor ser han også godt ud når man lige får et kig i spejlet. Han går godt nok kun sådan i kort tid ad gangen, men det bliver længere og længere tid ad gangen 
Så det er bare et glædesindlæg herfra, jeg glæder mig til at fortsætte arbejdet og se hvordan Fønix vil udvikle sig.
Andre der har heste i re-dressur som i vil fortælle om? Eller nogle gode råd jeg skal have med på vejen. Han søger ikke ned på samme måde i longen som når jeg rider på ham, hvad kan årsagen være til det? Billeder kommer snart:D
Tak fordi i læste med og håber i lige vil smide et svar. Hvis i er trætte af alle de tråde om dette emne så spring pænt henover