Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

tilridning af 3´er
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 22:55

Jeg har en særdeles dejlig og meget talentfuld ponyhoppe(122cm), som skal rides ordentligt op. Hun er hvad jeg vil kalde sadelvant. Hun er i fol og foler i marts. Jeg har en datter som er meget dygtig men kun 5år, så hun skal selvfølgelig ikke ride en sådan hoppe op. Det er en welsh mountain hoppe med en god afstemning, jeg vil meget gerne have at hun får en god rideopdragelse, da det er en hoppe med virkelig stor kapasitet. Mit spørgsml går på, er der nogen som har en god ide til hvad jeg gør med sådan en hoppe. Hun har faktisk talent bde i dressur og spring, jeg ved det lyder for godt til at være sandt men det er virkelig en dejlig hoppe

Kender i en som kunne tage en sådan hoppe i ridning??

Ejer af avlshingsten Powerful Sunrise(Sunny) og Rosengården Peachie, WM sec A og sidst men ikke mindst den nye ejer af dejlige shetter Freja.

0
0
Svar på denne tråd

Spenner...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2008 11:14

Jeg ved familien Spenner tager ponyer i ridning. Der er vist to piger og det rider begge landsstævner på pony. Det jeg har set har virkelig været flot ridning. Deruover er deres mor en meget lille dame, og hun rider ofte pigernes egne ponyer for lige at få det sidste ud af dem.

Men hvis du sender den op til dem, så er der i hvert fald orden på tingene. Og pigerne får al det undervisning der skal til.

Rigtig flot Passier Gemini trense sælges (str. full, brun)

0
0
Svar på denne tråd

Hvor i verden
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 17:17

holder i til.

jeg rider ponyer til, men bor på sjælland

Dejó *Linse & Ca-Dia*
www.meravigliosacreatura.dk

Top kvalitets springhest udbydes til salg - Dejó

0
0
Svar på denne tråd

øhh ..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 22:45

Jeg vil sige Henrik Høper , men ved sq ikk om han tar så små ponyer ind .

Stavefejl er gratis<3

. Sagde Line:P

vil være ponyrytter for altid!

0
0
Svar på denne tråd

Tilridning
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 01:36

Vi tager ponyer ind men det er i nordjylland.

Du kan se mere på vores hjemmeside, men først fra på søndag, da vi har fået ny hjemmeside, du kan se inde på profilen hvad det hedder ;-)

Www.Donago.dk

- Avl med elite blod, og top præsentationer hele vejen igennem.

Vi har altid skønne heste og ponyer til salg.

Quidam De Revel føl til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Tilridning
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 16:04

Jeg syntes i skal vente med at sætte hende i tilridning indtil næste efterår, når føllet er taget fra. Der er jo ikke lang tid til hun skal fole og det er ikke godt at flytte rundt med en højdrægtig hoppe.

Så hellere fortsætte stille og roligt derhjemme, så hun er grundig forberedt.

Der er annoncer om tilridning i dba.dk og guloggratis.

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 22:32

Planen er skam også helt at vente til føllet er vænnet fra alt andet ville vist være temmelig synd. Nej jeg var faktisk mest interesseret i at høre om der overhovedet er nogen som tager s små ponyer i seriøs ridning, det ser det jo ud til at der er, og det er jo dejligt

Vi bor iøvrigt i Hobro, og det er i nordjylland, så sjælland er lidt for langt væk. Jeg vil jo gerne kunne komme og se til hende. Tusind tak for jeres bud på nogen som kan hjælpe, jeg har gemt linkene og så kontakter jeg de forskellige og hører lidt mere om stedet når tiden nærmer sig.

Ejer af avlshingsten Powerful Sunrise(Sunny) og Rosengården Peachie, WM sec A og sidst men ikke mindst den nye ejer af dejlige shetter Freja.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider