|
|
| stævne |
|
|
hadsten rideklub holdt stævne i weekenden, da vi meldte til gik vi ud fra det er på a bane der stod ikke andet oplyst, da startlisterne kom på nette, stod der så la1 b - a da vi så kommer til stævne finder vi ud af det er på b bane, det program kan jeg ikke, der stod på nettet at vi har start tid 13.15, så jeg havde 10 minutter til at lærer b programmet, 13.05 blir jeg kaldt ind, jeg havde så ikke fået min jakke på endnu, havde jo stadig 10 minutter til at lære programmet og få tøj på, men jeg få jekken på rider ind, fik ikke hørt hele programmet, så en pige siger et par øvelser til mig mens jeg rider, da jeg har redet programmet, siger dommeren at hun disker mig, fordi jeg kom for sent i på banen, og fordi hun snakkede til mig mens jeg er igang med programmet, syns det er under alt kritik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjhdj |
|
|
Hmm... Jeg synes det lyder meget underligt.. Kan man godt blive disket for ikke at komme før tid?? Sidst det skete for mig, fik jeg bare af vide at jeg frem over skulle være mere klar.. Men jeg var klar 20 min før jeg sku starte, til den rigtige tid. At de så er foran kan jeg ikke se at det skal straffes..  Det er da også for dårligt, at man ikke får den rigtige bane afvide.. Det virker da fuldstændig mærkeligt.. Jeg ville blive sur hvis det var mig og klage over det.. Det kan ikke passe det kun er dig, der har haft problemer med dey..???!!!
"VENNER FOR LIVET" # PABLO OG VINKA #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm..... |
|
|
der havde være rigtig mange der kke kunne programmerne, og så havde de rykket de en time frem det havde jeg godt set, men det var der også nogen der ikke hvade set
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Træls oplevelse |
|
|
Hej... Det var da en træls oplevelse! Men jeg undrer mig over, hvorfor du ikke kontaktede rideskolen for at få 100% klarhed over, hvilket program du skulle ride? Så vidt jeg ved, kan rideklubben ikke kræve, at man skal ride ind før den originale tid, hvis der ikke er blevet gjort opmærksom på, at de er foran tid. Dette kunne fx være ved at de har lagt nye tider ind på nettet om morgenen eller lignende. Men det lyder umiddelbart ikke, som om dette er tilfældet. Så jeg mener, du er i din fulde ret til at klage. Hilsen Janni.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.... |
|
|
jeg står stadig til at ha start tid kl 13.15 jeg blev kaldt ind kl 13.05, havde ikke jakke på og kunne ikke programmet helt, fik ikke hørt de sidste par øvelser, så jeg fik hurtig jakken på, og kom hurtig ind på banen, en pige blev nød til at fortæle mig et par øvelser men jeg red fordi jeg ikke hvidste hvad jeg skulle ride, da vi tilmeldte os, stod der ikke noget om at det er på b bane, det gør der normalt, på start tiderne står der bare fx la1 b- A, jeg skrev til klubben igår, men deres mail virker ikke, jeg har ringet og lagt en besked, jeg syns ikke det er ok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takker for udhængningen |
|
|
til trådstarter.. jeg kan kun give dig fuldstændig ret i at det er dårligt at der rides på bane b uden det er oplyst, normalt er det en oplysning der står i prop. men ved en fejl er det udeblevet der står at der opvarmes i den anden ende af hallen på 20*40 dvs at hvis man skal ride på 20*60 så er det en ufattelig stor hal, men igen selvfølgelig er det klubbens fejl. at du bliver kaldt på bane før tid er altså op til dommeren og ens starttid er kun vejledende til klubstævner.. at du bliver disket er igen kun noget dommeren kan afgøre hvorfor klagede du ikke til dommeren??? hvad med i sekretariatet bagefter??? vil sige at du har din fulde ret til at klage, men også at det nok er en stor fejl fra klubben side.. og ikke noget der er så meget at gøre ved her bagefter.. mvh louise og ja jeg er fra ovennævnte klub, men derfor kan jeg jo også godt se fejlen;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
den mail man kan sende til virker ikke, jeg har ringet og lagt en besked, og det er ikke ca start tider, når man skriver at endlige starttider kommer dagen før kl 18, eller hva der nu står, og der stå at der opvarmes på ca 20'40 det er rigtigt, men fx i gjern er det jo også ca de mål, og stadig a bane, jeg ved at der var rigtig mange der syns det var for dårligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lær at læse... |
|
|
Jeg har lige været inde og kigge på startlisten søndag, og der står at det er på bane b. Det er dig der ikke har været opmærksom! Der står: LA1 B hest A Det betyder at programmet er LA1 på bane B på heste, afdelig A. Nogen gange er der så mange heste i klasserne at der er både en afdeling A + B. At du så blev kaldt på banen før tid er hvad der sker. Du skylder vist klubben en undskyldning...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forresten... |
|
|
Når man ankommer til et stævne er det en rigtig god ide at spørge i sekretariaten om tidplanen holder og om eventuelle ændringer, så undgår du at det sker uventet for dig igen. Hvis du er en af dem der kommer i sidste øjeblik kan du jo evt. ringe hjemmefra...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.... |
|
|
hvis du nu selv lærer at læse hvad det er jeg skriver, kan du se at jeg skriver aty de ikke havde skrivet det der hvor man kan melde sig til klasserne, at der så skriver det i start tiderne, var der rigtig mange der ikke havde opfattet, de man troede man havde meldt til på a bane, og når man skriver at endlige starttider kommer dagen før kl 18, må de ikke ændre dem, men det ved du måske også, at de kan være forsinket i klasserne er noget andet jeg skylder ikke nogen en undskyldning, men det gør du hvis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Starttiderne |
| Forfatter:  |
gsims |
| Dato:  |
10-12-2008 16:56 |
|
har man ret til at udbede sig overholdt, ergo har du ret til at holde din starttid kl. 13.15. Men det er noget, rytteren bør gøre opmærksom på, allerede inden vedkommende rider ind - få en til at gå op til dommeren og sige "hun vil gerne holde starttiden". Så siger dommeren ok (det har jeg endnu ikke oplevet nogen, der ikke har fået lov til), og så bliver du kaldt ind til din starttid. At programmet rides på en anden bane end du troede, tror jeg ikke du kan gøre så meget ved. Kun hvis der i propositionerne står, at programmet skal rides på bane A, kan du selvfølgelig protestere over, at det bliver redet på bane B. Men det lyder ikke til, at det er tilfældet. Men en anden gang må du "ud med riven" på stævnedagen og skælde ud i sekretariatet, så de også har en chance for at rette evt. fejl eller for at forklare, hvorfor tingene nu er som de er. Det er jo sandsynligvis ikke noget, de har lavet for at genere rytterne.
_______
Pildskadde - øh - skildpadderytter - det kan KUN gå for hurtigt 
www.epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
de havde ikke skrevet det under deres propotioner at det var på b bane, som en skriver var det en fejl, min kæreste var inde og spørge om tiderne passede, der var en del afbud og nogen der var blevet væk, men jeg kunne fint beholde min start tid, så jeg kunne nå at opvarme, men blev alligevel kaldt ind før, og derfor havde jeg jo ikke nået at lære programmet jeg blev lidt forvirret over at det var på b bane, fordi jeg ikke kunne programmet, der var rigtig mange andre der heller ikke kunne programmerne fordi de ikke havde skrevet det var på b bane jeg skulle da ha snakket med dem da jeg havde redet, men mens jeg skridtete af, begyndte de art ryde op i hallen osv kan ikke forstå folk blir så sur over at man skriver det her på nettet, det er da for dårligt det kan vi da kun blive enig om, og det har da ikke noget at gøre med at jeg vil ha de skal skrive at jeg ikke blev disket, men det er måden med det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det må man også sige er uheldigt |
| Forfatter:  |
gsims |
| Dato:  |
10-12-2008 21:05 |
|
og det synes jeg da også, at man skal skælde ud over - men som sagt er det da smart at gøre, når du er på stedet.
Mht. starttiden ved dommeren som udgangspunkt ikke, hvad du er blevet lovet i sekretariatet. Det kan jo være, at man bare er kommet foran tidsplanen, fordi der har været afsat 8 minutter pr. rytter i stedet for 7 eller lignende. De fleste klubber er egentlig ret gode til at tilrettelægge tiden, og derfor er det altså ikke altid man lige opdager det, før en rytter kommer (som du nok burde have gjort) og siger, at han/hun gerne vil holde sin starttid.
Men jeg kan godt forstå, at du er lidt knotten over det hele. Heldigvis var det "bare" et klubstævne. Det er jo dem, klubberne skal lære af, og så kan du jo håbe på, at de har lært af erfaringerne fra denne gang, næste gang, de holder et stævne.
_______
Pildskadde - øh - skildpadderytter - det kan KUN gå for hurtigt 
www.epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|