Hvad med at holde lidt "legestue" med hende?? Det er så hyggeligt, og så er det en super fed måde at lære sin hest at kende på. Hvis du altså ikke er direkte ude efter at skulle ind at træne en masse adfærd, så er det måske stedet at starte, og her kan traileren jo snildt indgå. Det gør jeg ofte, med alle mine heste, og vi nyder det meget 
Jeg plejer at lægge noget gå over/under/i mellem, hen til, og se på, snuse til, bakke hen til, ved siden af osv. øvelser ind. På den måde kommer du let til at træne jeres parterskab og det kan let påvirke jeres forhold alle andre steder.
Hvis det er direkte adfærd du vil træne, vil jeg tro at det er en fordel at du finder den retning der er rigtig for dig og din hest, og så måske finder en der kan hjælpe dig et par gange. På den måde udrydder du også dine dårlige vaner, og får set med nye øjne på din hest og de udfordringer hun stiller dig.
Vær glad for at hun stiller dig udfordringerne, på den måde bliver du en dygtigere hesteperson og bliver nødt til at lære nyt. Jeg kan kun sige at jeg tilslutter mig Bent Brenderups udsagn; Man får den hest man er klar til. Så fedt at du er klar til en hest der giver lidt modspil