Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Hvad laver i med Shetlandspony?
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 08:04

Som overskriften siger. Hvad laver i med jeres små ponydyr når i ikke kan ride dem? Aktiveres skal de jo, så de ikke bliver overvægtige osv. Jeg har brug for inspiration


Parter søges

Udstyr til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 fkjgkjgkgfjkj
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 09:13

Man kan lave masser af ting.


Selv går vi bare ture og springer lidt løsspring, samt går for vogn (når vi får købt en igen)


Prøv at søge på minimule - der finder du masser af inspiration.


Vores Charmetrolde

Fjordbassen Bastian, Friesertøsen Thundra

& Shetlandsponyerne Thilde & Clyed


Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 20:37

Går du med hunden, så tag ponyen med på tur.

De kan skam også komme med på løbe eller cykeltur.


-------------------------------

Modetøj og gallakjoler til små penge, hvor alle kan være med.


www.skindbjerg.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 11:20

Jeg går med langeliner, går ture, longere og til sidst træner jeg kliktræning med dem da de elsker det :)


Team Kærslund

En fjordhest

Og to shetlænder

Men uden Chanel :'(


Chanel du vil for evigt være i mit hjerte.

Farvel min højt elskede Chanel <3

Jeg vil altid savne dig

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej........
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 14:44

mange mange ting..!


  • Vi går ture (Lange)
  • klikkertræniner -tager ud og optræder
  • køre vogn
  • bliver redet af børn
  • hånd hest -dengang jeg havde en står hest at ride, var ronja altid med i et træktorv
  • strigler/nusser
  • øver lange liner
  • træner op til dyrskuer og kåringer
  • er med på kurser

hmm ja ronja er med over alt.!!!


Med venlig hilsen

Signe

http://www.team-klik.dk


Der er ingen hemmelighed så tæt, som den der findes mellem en hest og dens rytter ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-11-2008 12:08

Vores bliver trukket til og fra fold!


Hun er kun tre år og i fol, men til næste år (måske hen over vinteren hvis der bliver tid) vil hun få sele på og ud og gå på landevejene. Så vil hun være klar til tilkørsel senere hen.

Jeg vil klart anbefale dig at tilkøre den, det er super motion for lilleputten og nogle hyggelige ture for dig og evt din familie.


Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 De små charmetrolde
Forfatter: 
Dato:  15-11-2008 14:19

Jeg køre med mine, løber tur,små børn for undervisning på dem og så træner jeg tricks med dem :)


inspiration?



www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=89252


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=48051



Palomino & Oldenborg

Det er bare Livet!

Men glem nu ikke de 4 små shetlænder


Team Kærholm




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider