Jeg aner ikke mine levende råd! Min Pony nægter simpelthen at atå alene i trailer. Har ingen problemer med at læsse den eller når der er en anden hest med er den helt rolig!
Så snart lågen lukkes bag den og vi har kørt 500 m går den fudstændig amok! Den stejler og kaster sig rundt til den ligger på ryggen med alle 4 ben i vejret. Det er som om den går fuldstændig i sort! Det er bare rigtig ærgeligt, for den er så nem og medgørlig ellers, men har bare et kæmpe problem med at stå alene i trailer.
Det mærkelige er, at den ikke har problemer med t stå alene på fold, ride alene eller noget, kun traileren!
Har skrevet her engang før om problemet, hvor jeg blev rådet til at træne små ture.. Det har ikke rigtig givet noget konstruktivt resultat.
Har tænkt på at sende den et sted hen, hvor det kunne blive trænet intensivt hver dag, men ved ikke hvor?
Nogen gode forslag?
Har ikke kompetence til at gøre det selv
Hvad skal jeg gøre?