Jeg har ikke noget bud på hvad det kan skyldes. Sandsynligvis er det bare hendes natur, selvom hun jo skiller sig lidt ud fra mængden, men sådan er dte jo 
Hvis det var min hest, så ville jeg give den pause. Du skriver du rider den hver dag. Giv hende pause nu her i et par uger, og rid hende så hver anden dag, korte, hurtige ture, og så lad hende stå en dag, så hun kan bygge muskler.
Har hørt om flere, som nærmest har redet lidt vilje i deres hest ved at ride korte, friske ture..
Mht. signalforvirring.. Hmm, vær konsekvent. Altså, når du har rørt hende én gang, og hun ikke reagerer, så brug pisken en kelt gang, så hun ved, at det lille tryk betød sådan og sådan..
Held og lykke, men hav i tankerne, at det nok bare er sådan hun er
)