Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 friser holdning
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 19:49

hej

har redet en friser til og er nu nået til at vi skal prøve en ld _lb til stævne. har dog et problem hendes hoved kan godt falde lidt ind ved volter og i galop, kan godt ride hende lidt højt så det ikke sker men hun tager bagparten mere med på den anden måde.


men er sikker på det vil give færre point.


har set mange video af friser på højt nivue, og synes jeg kan genkende problemet selv på ret højt plan.


har i samme probblem????


0
0
Svar på denne tråd
 
 fjglkjfglkfjg
Forfatter: 
Dato:  24-09-2008 12:15

Nu rider jeg ikke min Frieser endnu....men derfor vil jeg da gerne lige følge din tråd og også spørge lidt ind til det..


Når du skriver "falder lidt ind" - mener du så at hun går bag lod eller?


Vores Charmetrolde

Fjordbassen Bastian, Friesertøsen Thundra

& Shetlandsponyerne Thilde & Clyed


Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  24-09-2008 15:01

Mener du at den overbøjer sig? Sorry, men du må altså uddybe dig lidt.


Nanna


Keep your friends close. Keep your enemies closer


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider