Min hest har her til aften haft spiserørsforstoppelse fordi han åd sit hø for hurtigt.
Vi skal ride stævne i weekenden, som vi har trænet mod længe.
Jeg forestiller mig han er øm i halsen og i ganacherne, (efter at have hostet og spændt) så dertil er mit spørgsmål - hvilke løsgørende øvelser skal jeg lave så der er mulighed for han er klar til weekenden??