Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Springning på ifolet hoppe??
Forfatter: 
Dato:  18-12-2002 11:55
Hej !
Kan jeg springe en gang om ugen på min hoppe som skal fole til april. det er ikke proffesionelt eller noget, og jeg får heller ikke undervisning... springene er ca. 30 cm.
Jeg har en dressursadel, men får en kombi, til februar...:-D
MVH.
Stephanie
0
0
Svar på denne tråd

Re: Springning på ifolet hoppe??
Forfatter: 
Dato:  18-12-2002 12:25
hej
jeg syntes du skal holde nu da der ikke er så langt tid til nu,brug de sidste måneder på ture og på at holde hende i form ved almindelig ridning
hilsen berit

smuk 4 års kat.2 pony vallak rå
samt tinker hoppe plag fra august 2001
til salg se dem på præsentationen
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-12-2002 13:14
Hej Stephanie & Dolce.

Jeg synes IKKE du skal begynde at springe på Dolce nu. Hun har kun sprunget 2 gange før og det var ikke forhindringer med noget som "lå i vejen" på vores tur ;-D

Går det fremad med hende????

Glædelig jul til jer.

Hilsen Linda der ikke foretrækker en race frem for en anden;-D
Besøg min hjemmeside på http://www.hobbyheste.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-12-2002 18:15
Hej

Jeg har passet en ifolet hoppe, og jeg kunne mærke på hende, om hun kunne springe eller ej, og i det hele taget hvor meget hun kunne klare - hun viste mig det!
Til gengæld kunne jeg skridte ture på hende et par gange om ugen ret lang tid op til folingen, uden hun viste det mindste ubehag, og dyrlægen sagde hun virkede frisk, og kom tilfældigt forbi, en dag jeg skridtede rundt på banen i grimen, og sagde at hun virkede glad og helt ubesværet!

Læg mærke til de ting din hoppe fortæller dig, og nøjes med at trække/skridte korte ture på hende, hvis hun viser det mindste ubehag ved alm. motion - og begynd ikke på springningen på dette tidspunkt.

Det vare nok ikke længe, før din hoppe begynder at slå fra under den lette træning.........og så skal du stoppe, inden hun virkelig siger fra, for så er det for sent......hun skulle jo gerne forbinde dig og ridningen med noget sjovt efter folingen :)

L

!Tegning eller malerier på bestilling fra 50,-A4 og A3 evt. lærred. Oliemaling, aqvarel, tusch og blyant. Mail/send besked for mere information.
Billeder af tidligere arbejde kan snarest mailes!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-12-2002 15:38
Hmm...Havde egentlig altid troet at man helst skulle sig fra at springe på sin ifolet hoppe...Har selv ikke gjort det på min Lyfting mens hun havde føl i mavsen, andet end en enkel gang, da hun lige var kommet i fol...
Men ved ikke rigtig noget om det med sikkerhed... ;-D

Kærligst Matilde+ Hyppen Lyfting

Engang rytter - Altid rytter!
"Start altid dagen med et smil;-D - så er det overstået"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider