Hej
Jeg har passet en ifolet hoppe, og jeg kunne mærke på hende, om hun kunne springe eller ej, og i det hele taget hvor meget hun kunne klare - hun viste mig det!
Til gengæld kunne jeg skridte ture på hende et par gange om ugen ret lang tid op til folingen, uden hun viste det mindste ubehag, og dyrlægen sagde hun virkede frisk, og kom tilfældigt forbi, en dag jeg skridtede rundt på banen i grimen, og sagde at hun virkede glad og helt ubesværet!
Læg mærke til de ting din hoppe fortæller dig, og nøjes med at trække/skridte korte ture på hende, hvis hun viser det mindste ubehag ved alm. motion - og begynd ikke på springningen på dette tidspunkt.
Det vare nok ikke længe, før din hoppe begynder at slå fra under den lette træning.........og så skal du stoppe, inden hun virkelig siger fra, for så er det for sent......hun skulle jo gerne forbinde dig og ridningen med noget sjovt efter folingen
L
!
Tegning eller malerier på bestilling fra 50,-A4 og A3 evt. lærred. Oliemaling, aqvarel, tusch og blyant. Mail/send besked for mere information.
Billeder af tidligere arbejde kan snarest mailes!