Jeg fik hest for et par måneder siden, som egentlig bare skulle tage 100 kg på før jeg kunne gå i gang. Nu er han flot og lækker og været redet i 3-4 uger 
Meen... Jeg har mistet alt det hedder muskler de sidste måneder! Ikke at jeg er begyndt at samle ham eller noget endnu, men er der nogen måder man kan træne de muskler man bruger specefikt til at sidde nedsidning på? Han er knap 1.80 så der skal klemmes rimelig meget til! 
Nogen der ligger inde med øvelser, gode ideer mv.?
Eller er det bare op på cyklen og hesten bagefter og tage den derfra?