betyder at hesten har en skævhed/svaghed i en eller anden form.
Det kan være noget så simpelt at din hest er "ventre håndet", og derfor altid selv har foretrukket at bære sig selv med sit venstre bagben, den er derfor stærkest i venstre side, det er vigtigt at træne begge sidder op, men man skal være ekstra obs på den svage side.
Det kan også være som de andre siger, at din sadel ikke passer optimalt og den derfor trygger hesten.
Det kan også være, at den har en skævhed i kroppen, det vil en kiopraktor kunne finde.
Og så kan det også være at din hest har brækket halen, men det håber vi ikke 