måske virker jeg provokerende, men jeg gentager mig selv igen for nummer hundrede gang.
Træn for pokker din ryg!
Både til hest, men endnu mere fra jorden af.
Når du gør dette, bliver lidt mere stædig med, hvad du vil, så kan du også!
Jeg har selv samme problem om dig, i meget slem grad, jeg kender piger, som næsten ikke har kunne stå oprejst, og de har alle kæmpet en enorm kamp, og har kunne dyrke deres sport.
De 2-3 stykker jeg kender som rider, sidder alle rimelig pænt til hest.
Så træn!
Ellers må du jo søge om handicap dispensation, men det er meget besværligt, og såvidt jeg ved, så er vores form for ryglidelse ikke "nok" til at blive erklæret for handicappet.