Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på det originale pessoa longesystem og så kopivaren?
Jeg har godt set en gammel tråd om hvorvidt HN synes man skal bruge pessoa eller ej og om at det kan give tryk på nakkevivlerne, der står, så vidt jeg kan se, bare ikke noget om hvad forskellen er.
Jeg har en kopidims, og er ret sikker på at min træners er den originale, og den eneste forskel jeg kan se et at farven på snorene ikke er ens, og indstillingsdimserne heller ikke er ens.
Så forskellen er ikke den store.
Med venlig hilsen Zooropa - Anne
** It's not enough to rage against the lie.. you've got to replace it with the truth. ** - Bono, U2
Der er også den eneste forskel jeg lige kan huske. Men det er mange år siden jeg har brugt det originale og nu hvor jeg har købt kopien, blev jeg i tvivl om forskellen, for prisen fortæller mig at der burde være en forskel. Har erfaret det med inspændingsdimserne på kopien, de er ikke meget værd.