Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Pessoa longesystem
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 10:01

Hej alle.


Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på det originale pessoa longesystem og så kopivaren?

Jeg har godt set en gammel tråd om hvorvidt HN synes man skal bruge pessoa eller ej og om at det kan give tryk på nakkevivlerne, der står, så vidt jeg kan se, bare ikke noget om hvad forskellen er.


På forhånd tak

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 forskel
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 10:57

Er der nogen forskel?


Jeg har en kopidims, og er ret sikker på at min træners er den originale, og den eneste forskel jeg kan se et at farven på snorene ikke er ens, og indstillingsdimserne heller ikke er ens.


Så forskellen er ikke den store.





Med venlig hilsen
Zooropa - Anne



** It's not enough to rage against the lie.. you've got to replace it with the truth. **
- Bono, U2


Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pessoa longesystem
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 11:17

Der er også den eneste forskel jeg lige kan huske. Men det er mange år siden jeg har brugt det originale og nu hvor jeg har købt kopien, blev jeg i tvivl om forskellen, for prisen fortæller mig at der burde være en forskel. Har erfaret det med inspændingsdimserne på kopien, de er ikke meget værd.


Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pessoa
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 08:50

Tror nok at den ægte har rigtig lam på den der går bagom, mens kopien bare har plys.


Min hyp har det fint med plys bagi


Mvh Alette


Kursus med Nikolaj Hein Ruus afholdes på Vestegnens Rideklub.

Skriv hvis du er interesseret eller vil vide mere!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider