Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Vask af sadelunderlag hjemme
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 07:58

Til jer der selv vasker jeres sadelunderlag hjemme... gør I noget specielt, og bliver vaskemaskinen fuld af hår, så næste tøjvask bliver "ødelagt"?


På ryggen af min hest har jeg det bedst

0
0
Svar på denne tråd
 
 damdam
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 08:47

Jeg plejer at børste alle hårene af underlaget før jeg vasker det. Og så er jeg så heldig, at jeg har 2 vaskemaskiner: 1 i huset og 1 i stalden :)




http://www.ynox.dk


Bestilling af blyantstegninger - send en pm. :)


Boks udlejes til hoppe i udkanten af Ringsted.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 08:53

Jeg plejer udover afbørstning at pakke det ind i et dynebetræk, så er de fleste hår deri, når man er færdig :-)



Venlig hilsen Pia

Dansk Varmblod
0
0
Svar på denne tråd
 
 daada...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 09:01

Børster de værste hår af, og så smider jeg gerne en alm grydesvamp, dem man kan få i mange farver, med ind i maskinene, for så samler de fleste af hårene sig der på!


Og så giver jeg enten maskinen en skylle program eller en hel vask bagefter, for at der ikke kommer til at side hår i det næste tøj som vaskes


Og så vasker til hestene vasker jeg altid med vaskepulver som er neutral, altså uden perfyme mm...



Hø i små baller købes i 6800 området


En hest har 4 ben, 1 hale, 1 krop, og desværre tror nogen også de har ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Indtil videre
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 09:11

må vores almindelige vaskemaskine klare ærterne, når der skal vaskes hesteting, men på et tidspunkt vil jeg have en stor vaskemaskine - har set en med stor tromle hos Esbjerg Hushjælp til 10.000 mener jeg det ca. var og så er det meningen den skal klare arbejdstøjet og alle hestetingene.


Jeg gør som der allerede er nogle der har foreslået - børster alle hårene af og vasker med en svamp til at opsamle hårene. Derefter vasker jeg noget arbejdstøj, så en mørk kogevask eller cowboybukser inden jeg vasker hvidt igen .


Mvh.


AnjaR


Don't ask what te world needs-

ask instead: What makes your heart sing?-

For what the world needs-

is people with hearts that sing!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ind i vaskemaskinen.
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 09:47

renser trevslesien og bagefter får gemalens arbejdstøj lov at komme i maskine og blive vasket på kogeprogrammet ( nødvendigt) for at opløse det der sidder i hans arbejdstøj.

Så er maskinen fin igen og trevlesien renses også igen.

Jeg vasker både flisdækner og alt andet rideudstyr der kan komme ind i maskinen.





MOBBEN IMC.
Vi tilbyder.
slåning af græs m/skiveslår.
presning af halm-hø i små baller.
20285450 (4370 st.merløse)

SADEL SÆLGES www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=264078...ay=asc&e=0

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider