Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Hvordan bygger man en vandgrav
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 11:41

Hejsa


Er der nogen herinde der har en god opskrift på hvordan man laver en vandgrav og evt. også en banket??


MVH. Tinatus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vandgrav
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 23:08

Man graver et hul i den bredde, længde og dybde man vil have, og så sætter man plast i bunden og langs siderne - tæt selvfølgelig. Og så skal der vand i. Voila!


Venlig hilsen


M

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eeeen vandgrav
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 09:12

Jo altså lige som der står ovenover mig, så graver man et hul i den størrelse man ønsker, så køber man sådan noget sort plastik som man bruger i udendørs fiskebassiner, og så bygger man et lille opspring som er mellem 30 og 50 cm højt til at sætte foran :D



Søger du en sød pony, der giver succes og altid får rosetter, er Nicko ponyen for dig! 60.000

Søger du en lærepony som giver gode oplevelser, og har evner til at komme langt, er Misty den pony! 45.000

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider