Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 4 års spring championat HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 20:12

Hej HN


Jeg får snart en 4 års vallak. Jeg vil vildt gerne starte 4 års championat på ham....


Så kommer mit spørgsmål:

Er der nogen der ved, hvordan det foregår? Hvornår det er? Osv....?


Jeg ved INTET om det, og vil gerne vide ALT :D


Jeg bor / starter i distrikt 5, så det er i distrikt 5 jeg søger oplysninger om!


Knus

Sabrina


Slå et smut forbi min hjemmeside??

Http://sabrinasheste.ridesiden.dk

Skriv evt. en besked i GB???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan det passe!?
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 00:02

Slet ingen kloge mennesker der ved noget som helst, bare en LILLE detalje om chapionaterne!?


Det var da IKKE så mange :D


Ej kom nu, der må da være NOGEN der ved NOGET!?


Kunne være dejligt hvis I så forbi min side:

www.sabrinasheste.ridesiden.dk


Jeg ville bliver MEGET glad for en komentar i gæstebog :D


Håber at I vil se forbi


Siden har lige fået nyt look!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo da.....
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 08:57

du skal på ind på rideforbnd.dk og finde ud af hvor der ligger kvalifikationer i alle distrikter.


jeg ved D3 har det i Karlsunde i august... andre har haft, nogle andre mangler.

Der er tale om Suså skal have i august.....


Du må starter max 2 gange.


Dyret skal have hestepas inden du kan tilmelde dig.



Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 championat
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 22:41

jeg har selv en 4 års vallak som jeg er i gang med championatet på:)


Det foregår med tilmelding osv som et normalt stævne udover at du somme tider skal skrive en helt kort tekst om hesten som læses imens du rider (skulle jeg ikke i år)


Du skal så ind på banen sammen med en eller flere andre ryttere (i år var jeg inde med 1 og sidste år var vi tre inde da det var storebror der skulle vises frem)


Så står der en og råber hvad du skal ride af gangart og hvis han ønsker andet end bare rundt på hovslaget råber han også det.


Det er simpelthen det fedeste stævne at ride fordi hestene bliver så fair bedømt.


Min lille kugleskøre hest var ved at eksplodere og løbe ud af banen en gang men var vildt eksemplarisk resten af tiden så han endte som nr 4:)


hels og lykke

0
0
Svar på denne tråd
 
 DSA......
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 23:44

Du skal springe en LC metode S3 hvor hesten bedømmes i teknik, kapasitet og ridelighed evt fejl omregnes og der er ingen omspringning.. suså har dsa i august se infosport det lavet om til en ring og rid men kig deres hjemme


side...http://www.riderscup.dk/hest.htm




mvh Karin


Tilridning tilbyde vestsjælland.. se præsentation.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 13:21

Okay... Jeg tror ikke han når at blive klar til LC... Vi skal springe første stævne d. 9 aug og det er sølle 60 og 70 cm.. Der er liiiidt langt fra 70 til 100 cm :D


Så det bliver nok i dressur....

Har d. 5 holdt deres? Er det lige meget hvilket distrikt man starter i? Eller skal man ride i 5'ern når det er i 5'ern man bor?


Hvad forventes der? Skridt, trav og galop? Hvor samlet skal de kunne gå? Hvad med frie gangarter? Hvilke øvelser?

0
0
Svar på denne tråd
 
 bestem selv
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 07:29

Noagård holder i august, så du kan nå det endnu.... du er startberettiget i hele DK


Og ja dyret skal gå i holdning i alle 3 gangarter. Behøver ikke den store samlingsgrad... alligevel møder en del "proffer" op med heste der har holdning/samling til GP.




Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 09:59

Okay, dvs det vil være en fordel, at lære ens hest en del samling?


SUper, tusind tak, så vil jeg skynde mig at tilmelde mig :D


Kunne være dejligt hvis I så forbi min side:

www.sabrinasheste.ridesiden.dk


Jeg ville bliver MEGET glad for en komentar i gæstebog :D


Håber at I vil se forbi


Siden har lige fået nyt look!!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider