Hejsa.
Min hest er begyndt at tabe bagparten ret ofte -eller et bagben.. det er måske to forskellige ting. Det ene handler primært om når jeg vender ind over midten eller i hjørner, så føles det som om den taber det yderste bagben, hvilket er ret ubehageigt. Hun gør det også når jeg rider schenkelvigning for venstre benet, og det er også primært venstre volte hun mister benet på... jeg har prøvet at samle hende noget mere, for at se om det er fordi hun bliver for lang og usamlet for mig, men det tyder det ikke rigtig på.... det er kun i traven, i galop er der intet. Når jeg så skridter af, så er det som om hun nogle gange mister hele bagparten - altså at den lige kommer lidt senere end forparten - meget svært at beskrive
håber i forstår hvad jeg mener... er der nogen som kender til dette, og har en ide om, hvad det er som sker???