Hej.. Jeg har lige et spørgsmål.. Jeg har overvejet at købe sådan nogle gamacher som også beskytter koden, men kan man også godt bruge dem i spring eller skal det helst være springgamacher?? Ja, jeg er altså i tvivl, så derfor håber jeg at i kan hjælpe:o)
... ikke bruge dem til at springe med. I mine øjne må det ikke være helt behageligt for hesten, da den så ikke kan bøje rigtige igennem i sine led, over springet.
jeg ville vælge nogle der ikke gik helt så langt ned, men jeg ville uden tvivl vælge nogle der beskyttede benet hele vejen rundt, altså ikke traditionelle springgamacher..
VH,
MaggieMay
"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..