Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Gamacher??
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 23:26

Hej.. Jeg har lige et spørgsmål.. Jeg har overvejet at købe sådan nogle gamacher som også beskytter koden, men kan man også godt bruge dem i spring eller skal det helst være springgamacher?? Ja, jeg er altså i tvivl, så derfor håber jeg at i kan hjælpe:o)





Charlotte den lykkelige ejer af Gucci

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 15:22

... ikke bruge dem til at springe med. I mine øjne må det ikke være helt behageligt for hesten, da den så ikke kan bøje rigtige igennem i sine led, over springet.


** Trine **


Ejer af: Sportskoen Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.


Milan søger rytter fra 2009.
Se her:
www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/


Søger du hingstebilleder? Kig på min præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror nok også
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 16:04

jeg ville vælge nogle der ikke gik helt så langt ned, men jeg ville uden tvivl vælge nogle der beskyttede benet hele vejen rundt, altså ikke traditionelle springgamacher..


VH,


MaggieMay


"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider