Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Er det godt?
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 21:23

Nu har jeg bestilt mig et 2-type kk-ultra Sprenger bid.



Dette:

www.calevo.com/calevo/images/items/ 1130203g.jpg


Jeg vil meget gerne hører lidt om erfaringer omkring brugen af biddet?


Er dette Aurigan metal meget bedre end stål?


Ville det ikke passe godt til en unghest som normalt går med 3-delt?


Er det alt i alt pengene værd?


Håber i vil hjælpe, så jeg kan dræbe ventetiden lidt...


Det er så nemt at sige hesten er fræk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 22:15

jeg er rigtig glad for mit. Jeg har en masse kasserede bid, har prøvet alt, tykke, tynde, 2-delt, 3-delt. Og type 2 er det eneste, der duer på min.


Det er jo kombineret "alm." 3-delt og muffebid, og roterer i midten. Super opfindelse.


Det eneste er, at det kræver rolige, eftergivende hænder, ligesom alle andre, for der er lidt flere strenge at spille på end ved helt alm. bid. Kandaren behøves ikke. :)


Lone


Ponyer søger nyt hjem! Vant til børn og ridning. Århus.


Jeg keder mig, derfor er jeg her :)


Healing tilbydes


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider