jeg er rigtig glad for mit. Jeg har en masse kasserede bid, har prøvet alt, tykke, tynde, 2-delt, 3-delt. Og type 2 er det eneste, der duer på min.
Det er jo kombineret "alm." 3-delt og muffebid, og roterer i midten. Super opfindelse.
Det eneste er, at det kræver rolige, eftergivende hænder, ligesom alle andre, for der er lidt flere strenge at spille på end ved helt alm. bid. Kandaren behøves ikke.
Lone
Ponyer søger nyt hjem! Vant til børn og ridning. Århus.