... blev først tilredet i efterår/vinter, og har haft en god lang voksepause (4 cm tog hun!), så lige nu står den bare på ture i terrænet og grundridning på banen.
Hun kommer med til rideundervisning en gang om ugen, og i tirsdags sprang vi! Ikke ligefrem en bane, der var flere ungheste med, så det var bare 2 spring i vinkel midt på banen.
Det syntes hun var vildt sjovt - da hun først havde klumset over MEGET lave bomme et par gange, begyndte hun selv at trække mod springene og de lave krydser blev hurtigt uinteressante. Jeg tror at jeg bliver nødt til at løsspringe hende lidt hen over sommeren, så vi kan få hende indsprunget rigtigt (men hun må gerne få lidt flere muskler først
)
Som du kan se, er det ikke alverden jeg forlanger - men jeg er ikke nogen stjernerytter, og jeg har ikke særlig travlt. Jeg regner med at hun bliver mindst 25, så der er god tid.
Hilsen Sif