Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Le Program? :p
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 19:54

Hej ænder ..


Nogle af jer, som ligger inde med programmet over en Le ? :P Jeg regner med at jeg skal igang med at øve programmet her i sommerferien ..

Undervisning sluttede idag og starter først op efter min sommerferie, og jeg får ikke privat undervisning, så jeg vil gerne, hvis I har programmet over det?

Evt. link til en side?

( Jeg har en nabo, som sikkert kan hjælpe mig med at træne da hun er dressurrytter, virker prof. :D )





Sara
________________

Med Springponyen Freja <'3


&


Med Voltigeringponyen Filur <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Program
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:07

Der findes ikke et officielt program der hedder LE.


Så forskellige klubber kan have forskellige programmer som de kalder LE, så derfor er det nemmest at få en kopi der hvor du plejer at ride.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Man kan godt...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:12

finde de officielle programmer på nettet!

Jeg har fundet dem inde på DRF's hjemmeside

www.rideforbund.dk/%7BABE2EA3F-3D74- 4D56-8451-B47EDCCF9E26%7D (direkte link til programsiden)

Jeg skal nemlig også i gang her nu.

Held og lykke, Sanne


I was build to be the best, number one and nothing less... Eller det tænker Irys når vi rider:-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Programmer
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:25

Ja det kan man sagtens! Men der er ikke noget officielt program der hedder LE og det kan heller ikke findes hvis man kigger rækken af programmer igennem

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider