Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 genoptræning m bomme
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 08:24

Nu skal jeg altså igang, og har fået anbefalet genoptræning med bomme.. Hesten min har haft dårlig ryg pga sadelproblemer, forkert beskæring og skævt skelet.. Min kiropraktor har nu anbefalet mig at starte op igen med bomme..


Men hvordan starter jeg op når jeg vil tage så meget hensyn til hesten som muligt??


Jeg har 10 bomme.. Skal jeg starte op ved bare at trække hende over??

Eller er det ok at sidde på hende??


Hvor mange gange skal jeg lade hende gå over de 10 bomme??


Hvor lang tid vil der gå før jeg evt. kan se hendes ryg er kommet noget op på plads??



Mette & Miss I´Will


Tjek min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/Mettes-hunde


0
0
Svar på denne tråd
 
 genoptræning
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 12:10

Jeg har selv trænet min op ved hjælp af bomme og en masse andet. Hun havde kraftige lændesmerter.

Jeg ville starte med at longere hende flere gange om ugen så er hun klar til at du hopper op når det er :)
longere over bomme i cirkel, evt små spring i longe, løsspringning hvis hun må det, træne bakker kan du både ved siden af hesten eller på hesten (jeg gik ved siden af da jeg ikke måtte ride hende endnu)


Tilbyder opridning, træning af "problemheste" m.m

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider