Nu skal jeg altså igang, og har fået anbefalet genoptræning med bomme.. Hesten min har haft dårlig ryg pga sadelproblemer, forkert beskæring og skævt skelet.. Min kiropraktor har nu anbefalet mig at starte op igen med bomme..
Men hvordan starter jeg op når jeg vil tage så meget hensyn til hesten som muligt??
Jeg har 10 bomme.. Skal jeg starte op ved bare at trække hende over??
Eller er det ok at sidde på hende??
Hvor mange gange skal jeg lade hende gå over de 10 bomme??
Hvor lang tid vil der gå før jeg evt. kan se hendes ryg er kommet noget op på plads??