har gruplet lidt over det. Hvilke stævner er det hvor man skal have ryttermærke? eller skal man bare have ryttermærke til alle stævner? håber I kan hjælpe.
Du skal have Ryttermærke 3+4 og et "Klar-Parat-Start" kursus for at få licens, her skal man så være ude i lidt godt tid. Fra det øjeblik man har Ryttermærkerne og kurset og sender ansøgning ind til licens, kan der gå op til 3 uger inden man modtager licensen. Der kan også sagtens være ventetid på at kunne komme op til prøve i Ryttermærkerne og det tager noget tid at læse/øve op til at kunne bestå de 2 Mærker.
mvh
Vipse
Ryttermærkedommer
Miniaturehingst færdigkåret i DMHF og endvidere Årets oversize i Vest, tilbyder bedækning.