Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Ryttermærker
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 18:10
har gruplet lidt over det.
Hvilke stævner er det hvor man skal have ryttermærke? eller skal man bare have ryttermærke til alle stævner?
håber I kan hjælpe.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 19:09

Man skal have ryttermærker for at få rytterlicens.

Rytterlicensen skal bruges for at starte fra c-stævner og op.



Med væmli' hilsen Aja


- læs ikke mellem linjerne!

Der står ikke noget - og hvis der gør, er det alligevel for småt til at kunne læses!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ryttermærker
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 09:25

Du skal have Ryttermærke 3+4 og et "Klar-Parat-Start" kursus for at få licens, her skal man så være ude i lidt godt tid. Fra det øjeblik man har Ryttermærkerne og kurset og sender ansøgning ind til licens, kan der gå op til 3 uger inden man modtager licensen. Der kan også sagtens være ventetid på at kunne komme op til prøve i Ryttermærkerne og det tager noget tid at læse/øve op til at kunne bestå de 2 Mærker.


mvh

Vipse

Ryttermærkedommer


Miniaturehingst færdigkåret i DMHF og endvidere Årets oversize i Vest, tilbyder bedækning.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider