ja idag fik jeg grønt lys af doktor dyr, til at begynde at træne dressur på isabella igen.... med galop og det hele 
jeg har de andre gange hun har været til halthedsundersøgelse ikke ville ride hende samme dag som hun har været bøjeprøvet...
men idag var jeg nød til at indgå et kompromis med mig selv 
det kriblede simpelthen for meget i maven til at jeg kunne vente til i morgen med at ride lidt inde på banen.... for første gang siden d. 14 februar 
så jeg indgik et kompromis med mig selv.. om at jeg gerne måtte skridte og trave let uden sadel (uden sadel, for ikke at blive fristet til at gøre mere hi hi)...
og isabella virkede virkelig som om hun NØD det
hun gik stille rundt med ørene fremme, og lyttede til mine signaler...
og hun lavede de flotteste "frem og ned" i skridt som man kunne ønske sig 
traven havde hun ikke helt balancen i endnu, så det var kun kort varrigt hun kunne gå frem og ned der... men pyt skidt det kommer en dag 
nøøøøøj hvor var det rart at ride hende på banen igen...
er spændt på at se hvad hendes balance siger i morgen... om det hjælper at jeg får sadel på så jeg selv er i helt balance... hvis hun ikke har balancen, vil jeg ikke galopere, selvom jeg må..... tager ingen chancer 
(til dem der ikke ved hvorfor jeg har haft pause... så har isabella haft en overanstrengelse af begge kodeled i forbenene... og været i genoptræning på hård bund, vejen, lige siden midt i februar....)