Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 så skal vi stille og roligt igang igen
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 19:17

ja idag fik jeg grønt lys af doktor dyr, til at begynde at træne dressur på isabella igen.... med galop og det hele


jeg har de andre gange hun har været til halthedsundersøgelse ikke ville ride hende samme dag som hun har været bøjeprøvet...


men idag var jeg nød til at indgå et kompromis med mig selv


det kriblede simpelthen for meget i maven til at jeg kunne vente til i morgen med at ride lidt inde på banen.... for første gang siden d. 14 februar


så jeg indgik et kompromis med mig selv.. om at jeg gerne måtte skridte og trave let uden sadel (uden sadel, for ikke at blive fristet til at gøre mere hi hi)...


og isabella virkede virkelig som om hun NØD det :-D hun gik stille rundt med ørene fremme, og lyttede til mine signaler...


og hun lavede de flotteste "frem og ned" i skridt som man kunne ønske sig


traven havde hun ikke helt balancen i endnu, så det var kun kort varrigt hun kunne gå frem og ned der... men pyt skidt det kommer en dag



nøøøøøj hvor var det rart at ride hende på banen igen...


er spændt på at se hvad hendes balance siger i morgen... om det hjælper at jeg får sadel på så jeg selv er i helt balance... hvis hun ikke har balancen, vil jeg ikke galopere, selvom jeg må..... tager ingen chancer


(til dem der ikke ved hvorfor jeg har haft pause... så har isabella haft en overanstrengelse af begge kodeled i forbenene... og været i genoptræning på hård bund, vejen, lige siden midt i februar....)


DU MÅ ALDRIG TABE DIN MISSION AF SYNE - NYD DIN HEST

www.hestegalleri.dk/ uploads_large_wm/284711.jpg

Jeg nyder og elsker i hvertfald min :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 22:50

det er ret "komisk" at der er så mange der læser ens indlæg egentlig, og ikke en eneste bruger tid på lige at kommentere :-D


DU MÅ ALDRIG TABE DIN MISSION AF SYNE - NYD DIN HEST

www.hestegalleri.dk/ uploads_large_wm/284711.jpg

Jeg nyder og elsker i hvertfald min :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Sandie
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 11:30

Det lyder rigtig godt, og som en god start.

Held og lykke frem over ;)


- Sagde Andrina


Roldmindes Bolette og Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er nu ....
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 13:16

også en lækker hest at se på. Det bliver rigtig spændende at se, når I kommer i gang med bane-ridningen :)


Min egen har også stået stille for nylig, hun blev beskåret forkert, og havde 3 smede ude, før det blev rettet op :) Så jeg er også glad for at være i gang igen.


Lone



Jeg keder mig, derfor er jeg her :)


Healing tilbydes


0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 15:55

så er jeg hjemvendt fra min første "rigtige" ridetur på isabella siden hendes skade :-d


og det var bare SÅ skønt :-D


skridtede hende godt varm... travede ca 10 minutter... tog en enkelt runde galop på hver volte, og travede og skridtede så af :-D


NØØØØJ hvor var det bare dejligt... er lige ved at tude fordi jeg er så glad (det er nu der skulle være en glad tude smiley :-D)


DU MÅ ALDRIG TABE DIN MISSION AF SYNE - NYD DIN HEST

www.hestegalleri.dk/ uploads_large_wm/284711.jpg

Jeg nyder og elsker i hvertfald min :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder godt
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 16:59

Lyder rigtig dejligt at du er kommet i gang igen med hende! :-)


Held og lykke med hende!




Med venlig hilsen
Zooropa - Anne



** It's not enough to rage against the lie.. you've got to replace it with the truth. **
- Bono, U2


Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Isabella..
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 19:51

Jeg har jo fulgt jer lidt her på sidelinien det sidste halve års tid, hvor Isabella blev skadet, samtidig med min egen..

Og hvor er det bare rart at høre at det nu endelig går fremad for jer :-)


Så skal jeg bare ha min Sugar klar igen, og så varer det jo ikke længe inden vi kan mødes på stævnepladserne..


Venlig Hilsen Sascha


*Hvad skal der nu ske med mit lille Sugar-dyr?*


*Hest lånes i Nordjylland*


0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 20:56

sascha - jeg ser frem til at vi ses på stævne pladserne i det nordjydske :-D


(ps, det er kun 3½ måned hun har været skadet hi hi)




her er forreste en video med vores "debut" på ridebanen efter hendes skade :-D


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=65004


DU MÅ ALDRIG TABE DIN MISSION AF SYNE - NYD DIN HEST

www.hestegalleri.dk/ uploads_large_wm/284711.jpg

Jeg nyder og elsker i hvertfald min :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skade,,
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 22:31

3½ mdr, det ved jeg, men nåede jo at "opdage" jer inden


Har set videoen, det ser supergodt ud.. Helt vildt så fint et grundtempo hun har i travet her fra starten, det skal nok blive godt med jer 2 når I kommer helt på dupperne igen..


Venlig Hilsen Sascha


*Hvad skal der nu ske med mit lille Sugar-dyr?*


*Hest lånes i Nordjylland*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er det dejligt
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 22:52

at se, hun er i gang igen, din dejlige hest .

Og hvor går hun fint - det er en helt anden hest, end den jeg så for de dér 6-7 måneder siden.

Selv om hun har været skadet i mellemtiden går hun jo helt super og arbejder faktisk meget bedre nu end dengang. Det vidner jo om, at du har lavet et godt stykke arbejde forud for, at hun blev skadet .


I galoppen er det (selvfølgelig) ret tydeligt, at styrken og balancen mangler lidt lige nu - for der var hun markant bedre, da jeg så hende.

Men det er der ikke noget at sige til - og det skal nok komme, når hun får musklerne og balancen tilbage .


Appelsiiiiiiiin :-P

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 09:02

gsims - ja jeg blev faktisk ret overrasket over, at hun bare søgte frem og ned når jeg bad hende om det... havde helt kulde gysninger så glad var jeg


ja galoppen var lidt noget juks....


men det var som om, i det første anspring, at hun ikke helt vidste at hun MÅTTE springe an...


sådan var det også første gang jeg skulle trave på vejen.. der skulle hun have af vide at hun GERNE må


men jeg håber og tror det nok skal komme når hun får bedre balance igen :-D




DU MÅ ALDRIG TABE DIN MISSION AF SYNE - NYD DIN HEST

www.hestegalleri.dk/ uploads_large_wm/284711.jpg

Jeg nyder og elsker i hvertfald min :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider