Hej derude 
Jeg skriver fordi jeg er itvivl om hvordan jeg skal gribe det an, med hensyn til lån af en god dressur hest.?
Jeg har redet siden jeg var 3 og er nu 18, pt rider jeg min mors dejlige velgående oldenborg vallak på mb niveau. jeg har efterhånden redet flere ponyer og heste op. At arbejde med heste er min store lidenskab og jeg bruger al min tid på det.
og jeg går meget op i at få den bedste undervisning.
Mit ønske/mål er at komme ind, som beriderelev om et års tid når jeg er færdig med handelsskolen.
Jeg får gang på gang afvide af mine trænere at jeg har talent, men bare mangler den rette hest, til at komme hele vejen på.
Derfor skriver jeg, for at forhøre mig, om der er nogle, som kan anbefale steder hvor jeg kan henvend. Eller om der er nogle som har erfaring med lån af lærehest til berideruddannelse.
Håber i kan hjælpe mig!!!
Hilsen Michelle.