Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Dressur hest søges??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 13:19

Hej derude


Jeg skriver fordi jeg er itvivl om hvordan jeg skal gribe det an, med hensyn til lån af en god dressur hest.?

Jeg har redet siden jeg var 3 og er nu 18, pt rider jeg min mors dejlige velgående oldenborg vallak på mb niveau. jeg har efterhånden redet flere ponyer og heste op. At arbejde med heste er min store lidenskab og jeg bruger al min tid på det. og jeg går meget op i at få den bedste undervisning.


Mit ønske/mål er at komme ind, som beriderelev om et års tid når jeg er færdig med handelsskolen.

Jeg får gang på gang afvide af mine trænere at jeg har talent, men bare mangler den rette hest, til at komme hele vejen på.


Derfor skriver jeg, for at forhøre mig, om der er nogle, som kan anbefale steder hvor jeg kan henvend. Eller om der er nogle som har erfaring med lån af lærehest til berideruddannelse.


Håber i kan hjælpe mig!!!


Hilsen Michelle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske kan
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 15:23

du kontakte et stutteri? Det kan være at de har en lovende unghest?


Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
- Den stolte rytter af Hygums Salvatino
Læs om ham her og her
.
* Hjemmeside er opdateret med video den. 27. april 08! *

.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et tip
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 15:29

Tanten her mener også:


'Riding must be pleasing to the eye and to the feelings.'
Egon von Neindorff

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider