du bare trense på ham nu, og med et bid som er behageligt for ham, og i den rigtige størrelse.
Min den unge fik trense på da han var 2
Først fik han den på i boksen så han kunne gå og tygge lidt på bidet, og vende sig til det.
Da han havede prøvet det nogle gange, gik jeg en tur med ham på ridebanen, og lidt efter lidt tog han det rigtig pænt, og jeg kunne så småt begynde at longerer ham med trensen på.
Det bid min går bedst med, er et tredelt HS bid (Herman Springer) ikke for tykt, da det vil fylde for meget i munden, man skal jo lige huske på, at der skal være plads til tungen 