SÅ har man f..... hørt det med!!!
Har netop læst under nyheder at World Cup-hesten Oki Doki fra Holland gudhjælpemig er gået igennem dyrlægechecket 2. gang selvom den var tydeligt urent gående, og deltog i World Cuppen i Göteborg sidste weekend!!! 
FY FOR POKKER!!!!!
Det viser bare hvor langt topryttere er villige til at gå for pengepræmier og prestige på hestenes bekostning.
Gad vide hvad den pågældende dyrlæge har fået under bordet??!!! 
Aner ikke hvordan Oki Doki blev placeret, det er for så vidt også fløjtende ligegyldigt, men jeg FATTER bare ikke hvordan en rytter OG dyrlæge kan få sig selv til den slags.
FØJ siger jeg bare....!!!! 