Jeg får ikke undervisning pt, da hestene står hjemme og jeg har ikke kunne finde en underviser der tager ud.
Det virker som om hun har en meget dårlig balance i galoppen.
Jeg holder meget lidt i tøjlen, men det kan være jeg skal støtte hende lidt mere.
Jeg er meget bevidst om ikke at gøre hesten schenkeldøv, ved at drive hele tiden, men i galop er det svært, da der også er andre ting at holde styr på.
Jeg træner hendes galop i longen. Så har hun jo ikke mig at holde styr også. 
Vi øver anspring og overgange lige for tiden.