Så må jeg lige have alle jer garvede show folk på banen til lidt hjælp.
Jeg er jo arabertosse, og har indtil videre kun begået mig i "rideverdenen", men nu er jeg blevet en smule nysgerrig, og kunne godt tænke mig at snuse lidt til show verdenen.
Derfor vil jeg gerne høre alt om, hvordan det foregår, når man stiller en hest til show.
Jeg vil vide alt, både hvad det kræver forud af træning, og hvad det kræver på selve dagen.
Jeg håber I vil dele jeres viden og oplevelser med mig 