Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Show (araber) hvad kræves?
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 20:46

Så må jeg lige have alle jer garvede show folk på banen til lidt hjælp.


Jeg er jo arabertosse, og har indtil videre kun begået mig i "rideverdenen", men nu er jeg blevet en smule nysgerrig, og kunne godt tænke mig at snuse lidt til show verdenen.

Derfor vil jeg gerne høre alt om, hvordan det foregår, når man stiller en hest til show.

Jeg vil vide alt, både hvad det kræver forud af træning, og hvad det kræver på selve dagen.

Jeg håber I vil dele jeres viden og oplevelser med mig


Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 08:43

nok besværet værd at post i www.fuldblodsaraberen.dk i stedet for.


Mvh Liz

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider