Hej Alle
Da jeg er ejer af opstaldningsstedet Resenborghus v/Struer og har en dejlig hest opstallet ved navn Isadora, som kan nogle flotte ting med Horsmanship (western). Problemet er vi kender ikke kommandoerne til de forskellige øvelser.
Kan nogle af jer hestefolk hjælpe os.
På forhånd tusind tak.
mvh.
Resenborghus
resenborghus@resenborghus.dk
HMS er det kære dyr trænet i???
Du kan evt. søge hjælp her, hvor der kan bestilles gratis DVD:
www.parelli.com/freedvd.faces
MVH Dorthe
Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år,
ikke at have mange heste på få år.
Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.
Se billede på mit HN.
Øremærke nr. ZGO383
Dusør gives
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet