Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Hjælp Os på Resenborghus
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 20:54

Hej Alle


Da jeg er ejer af opstaldningsstedet Resenborghus v/Struer og har en dejlig hest opstallet ved navn Isadora, som kan nogle flotte ting med Horsmanship (western). Problemet er vi kender ikke kommandoerne til de forskellige øvelser.

Kan nogle af jer hestefolk hjælpe os.

På forhånd tusind tak.


mvh.

Resenborghus


resenborghus@resenborghus.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilken art
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 09:13

HMS er det kære dyr trænet i???


Du kan evt. søge hjælp her, hvor der kan bestilles gratis DVD:



www.parelli.com/freedvd.faces


MVH Dorthe




Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år,

ikke at have mange heste på få år.


Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.

Se billede på mit HN.

Øremærke nr. ZGO383

Dusør gives

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider