Ja, overskriften siger vel det meste..
Min sadel, stigremme og støvler (alt i læder) knirker helt forfærdeligt, når jeg rider og det blir gnedet mod hinanden.. Det er ikke tørt, men heller ikk for klistret (vil mene jeg passer og plejer det efter bogen).. Jeg bruger Passier sadelsæbe og læderfedt, når jeg renser og pudser ca hver/hver anden måned.. Det er både min spring- og dressursadel den er gal med.. Nogen forslag?
Har overvejet om det kunne hjælpe at pudse i olie istedet for fedt?
Eller om jeg måske skal ha en anden slags stigemme.. Dem jeg har er lidt tykke, dem med noget indeni der gør at de ikk strækkes...