på Euzebia har jeg redet i wintec 500, wintec pro eller wintec sport (kombi). Alle lå godt på hende, men kunne dog ikke bruges på Euphoric, da han er kortere i ryggen.
Tilfældigvis kom jeg i berøring med en kieffer master 17'' (puderne er dog kortere end 17'' Wintec) og senere en kieffer garnish (kombi) 17''. Begge kan godt ligge på begge mine heste, derfor er det blevet dem jeg har beholdt.
hvor bor du henne i landet? for jeg har også to sadler til salg. En helt ny 17'' 500 med cair (blev for lang til Euphoric) og en wintec sport (kombi).
Hvis du har interesse i nogle af dem, kan de prøves...
de hænger pt. til komission på suså ridecenter, men jeg pendler mellem ringsted og odense og kan godt tage dem med, hvis det har interesse.
mange hilsner Lone