Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Secial bid???
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 13:59

Jeg har ledt og søgt alle steder efter et 3 delt Gummi trense eller muffebid. men jeg kan bare ikke finde et??? er der nogen der har set et et sted eller har hørt om det?


det dur ikke med apple mouth bid. det skal helst være et med alm sort gummi..


håber der er nogen der kan hjælpe mig???


hilsen laila

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tre delt bid
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 17:10

Hejsa


Faldt lige over en hjemmeside hvor de har et tre delt gummi bid, det er dog med hvidt gummi...


www.gymnastikogridesport.dk/ shop.html


Håber det er sådan et...



Hilsen


Christina


Lykkelige ejer af en dejlig shagya dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 3 delt
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 18:32

tak for tippet jeg var inde og se på det og det så rigtig godt ud. desværre havde de kun op til str. 13.5 og ikke 14.5.


øv bøv


New Forest og Tinker/Irish Cob STYRER.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 13:59

Prøv i hooks de har også 3-delte i gummi eller spørg i din lokale rideudstyrsbutik de kan sikker bestlle det hjem til dig..


Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd
 
 bid....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 14:06

ja men alle 3 delte gummibid jeg har fundet har været med æble smag eller duft og det kan min hest ikke tåle .


New Forest og Tinker/Irish Cob STYRER.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummeum
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 14:10

JA så står du med præsis det samme problem som mig, jeg har fundet et andet bid som min går næsten ligeså godt på, det er 3delt med kobber midte. desværre laves der ikk 3delte i sort gummi men kun i det der syntetiske.. Hvis du støder på et aligevel må du meget gerne give mig besked om hvor du har fundet det..


Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gummibid
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 18:57

Hvad med et Nathe? Det er ikke det samme som happy mouth/apple mouth:




* Never underestimate the power of denial *

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider