Går og mangler den helt rigtige underviser, så er du/ kender du en dygtig underviser der vil kunne komme til DSM, Amager om søndagen, formiddag eller aften (eneste mulige tider for egen instruktør) vil jeg rigtig gerne høre fra dig!!
Vi er seriøse og koncentrerede men vil arbejde på hestens præmisser og håber at finde en underviser der føler på samme måde. Hesten er 4 og ret nem (dog lidt unghestepjat),rigtigt fint potentiale, jeg selv har redet op til La og vi sigter på at blive så gode vi kan! 
Du skal selvfølgelig have en form for uddannelse eller selv ride/have redet på et højere niveau.
Mvh Lea og Mozart