Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Serie changementer
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 23:16

Er der nogen der kan forklare mig hvordan det hænger sammen?

Ved ettere, er der så 0, 1 eller 2 galopspring imellem et changement? for jeg har af forskellige mennesker fået alle tre ting fortalt.


Men hvad er rigtigt?


Nu med både Fjolle-Olle, Champsen og Skimle <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 08:14

Ved ettere changerer hesten for hvert galopspring. Ved toere er der 1 galopspring imellem changementerne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Huskeregel
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 13:05

Du kan huske det ved, at tallet betyder for hvilket galopspring, der skiftes. Altså 3'ere er for hvert 3. galopspring, 2'ere for hver andet og 1'ere for hvert galopspring. Skiftet er jo også et galopspring skal du huske. I 2'ere siger man altså således: højre-højre, venstre-venstre, højre-højre. 1'ere er højre-venstre-højre-venstre osv.


På denne video kan du se 2'ere ved. 5.35 og 1'ere ved 5.49


www.youtube.com/watch?v=RWCv5BxwaCU


Hilsen Bettina




0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 22:13

Tak tak!


♥ Olle - Trut - Champs ♥


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider