Jeg kender en tidligere OL rytter, som har under vist nogle af privat rytterne på en rideskole jeg gik på da jeg var mindre,
Han sagde altid.( han er desværre gået bort for et par år siden,men han var fanme dygtig)
"Man skal tidligst skifte til Kandar, når hesten og rytteren kan Alle øvelser på et trensebid, aldrig før, så risikere man at ødelægge alt sit hårde arbejde og hesten med"
Jeg ved at han ved hvad han snakker om, så personligt, har jeg ingen intensioner om ikke at overholde det med mine hypper.
Men det er jo selvfølig forskelligt, hvad man syntes og har lært.:)