nu er det meget længe siden jeg har været til stævne og jeg er ikke helt sikker på om det stadig er tilladt at ride med sort underlag og bandager.nogen der kan svare på dette
Hej
Der står så vidt jeg ved ikke noget i reglementet om farve på underlag og bandager
Husk at du kun må ride med bandager til og med sværhedsgrad 1
Hilsen
Anne
takker,
jeg har heller ikke kunnet finde noget om farverne i reglementet.
Ja det er tilladt at ride med sort underlag og bandager, dog er bandager kun tilladt til og med sværhedsgrad 1.
Hilsen Bettina
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet