så mig i snakker om. Det skal da ikke være en hemmelighed. Har redet pågældende hest ca 3 gange om ugen i 5 mdr.
Julie> Jeg synes faktisk det er mærkeligt, hvis han har tendens til at gå bag lod? (hvis jeg forstår dig rigtigt
) Jeg har ikke haft problemer med det, nærmere har jeg synes han nogle gange har ville blive for lang, og så gå ud og tage fat i den højre side. Men som jeg sagde, så er det fordi han ikke er lige, og derfor suger lige på begge tøjler. Jeg ved ikke hvor godt styr i fik på hans skuldre?
Jeg håber at du får god hjælp til ham. Du har i hvertfald alletiders mulighed for at få en rigtig god hest i mange år i ham 
(Jeg kan forresten sendt et par billeder over mail, hvis du vil vise vidundert frem herinde?) 