Nu har jeg et par gange transporteret min hest i trailer og hver gang vi kører under en bro sker der noget. Vi kan se på skærmen at hun nærmest dukker sig. Ikke bare forparten, men hele kroppen. Bagefter står hun fint igen.
Vi kan bare ikke rigtig regne ud hvorfor. OG jeg synes det er dybt ubehagelig når hun gør det for det kan mærkes i traileren.
Er der nogen der har et bud på hvorfor?
Jeg tror ikke der er noget at gøre ved det, jeg har forstået på sælger at hun altid har gjort det, men hvorfor??