Jeg kunne godt tænke mig at høre folks erfaring med køreliner og evt. hvor det kunne være godt at komme på kursus henne når man vil benytte det med henblik på dressur ridning det må meget gerne være i jylland eller fyn minst en time eller to fra vejle...