jeg har lige haft massør ude til hyp, hun sagde, min var lidt stram i lænden, og jeg skulle ride hende mere dybt. Det plejer jeg, men har ikke gjort det så meget på det sidste.
Smidighed kan du måle i øvelserne. Og gangen. Når min er i træning, er hun også smidig og går gerne helt sidelæns *S* Og træder en hov mere over. Og så kan man se med det blotte øje, om en hest er smidig i musklerne. Du skal bare lære at lægge mærke til det. En smidig hest er smukt-smukt syn.
Lone