Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 hest i træning
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 08:10

Hej.


Skal have en hest i træning, og vi skal have lavet en kontrakt.. men kan ikke lige finde noget på nettet..


Hvordan lejer jeres at se ud? og hvordan går i hvis hesten bliver syg, halt mm..?





¤Sara¤.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Mor til lille-pigen og Lånehest-Thor-Manse

farvel til Toronto sep. 2007.

Part+Billig opstaldning tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kontrakt
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 08:53

Har stedet du skal have hesten i træning ikke en standardkontrakt??? Det plejer de gode steder at have....

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 14:53

problemet er bare at det er mig der skal ride hesten og træne den op til salg..





¤Sara¤.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Mor til lille-pigen og Lånehest-Thor-Manse

farvel til Toronto sep. 2007.

Part+Billig opstaldning tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 21:25

Jeg har heste i ridning. Sygdom er ejerens problem. Du bliver betalt for at ride den, og passe den, mens den er i din varetægt. Ikke at betale dyrlæge, smed osv


Sælg eller køb hest til Show Off 2008


www.123hjemmeside.dk/showoff2008


Hingsteløsdrift tilbydes

Heste tilrides

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 23:11

hva hvis den f.eks får en skade?

Skal jo lige sikre mig selv





¤Sara¤.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Mor til lille-pigen og Lånehest-Thor-Manse

farvel til Toronto sep. 2007.

Part+Billig opstaldning tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 06:51

i mine kontrakter står det er ejer der skal dække evt. dyrlægeregninger, med mindre det skyldes uforsvarlig ridning fra min side af.



Naja

*********

www.StaldLindgaard.dk


tilridning/undervisning-kommision tilbydes

hjemmeside:www.staldlindgaard.dk

Alle slags Heste og ponyer købes og sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider