Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Vrinsker under ridning
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 11:53

Kan jeg komme denne vane til livs ?


Når jeg rider på bane eller i ridehus vrinsker hun og er ukoncentreret når hun er alene.


Hun er ikke nok fokuseret på mig og mit arbejde med hende.


Der er aldrig noget på tur.


Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 vrinsken..
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 12:04

det gjorde min hoppe jeg lige har solgt også, indtil vi begyndte at afveksle ridningen, så jeg hele tiden krævede at hun koncentrerede sig (det kan være f.eks. ved at ride en slangegang, skifte retning, parade, galopanspring fra stilstand ovs,) -altså at du hele tiden beder hende om noget hun ikke forventer, så det er DIG der er spændende, og ikke de andre i stalden.




mvh. Gitte (& Tyran).


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider