Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Følmave væk. Hvordan?
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 21:20

Ja, som overskriften siger - Hvordan træner man en følmave væk?

Så maven bliver løftet og ikke hænger :)


Er der nogle ting som er bedre end andre eller er det nok bare at hesten får motion?


Harvester



En god træner kan hører hesten tale, en framragende kan hører hesten hviske !
Monty Roberts
Nu med hoppedyret Damgårdens Casiopeja.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja.........
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 23:42

Rid hoppen dybt, så ryggen kommer op på den, og dermed også maven. Desuden kan man lave øvelser med at prikke hoppen under maven(svært at forklare hvor), men sådan at den løfter maven.

Dyredokter siger det svarer til at lave lidt ligesom mavebøjninger. ;-)

Eller bare masser af motion!! :)




Nina Christophersen
LEDIGE BOKSE NU V/GIVE-VEJLE(Klik her, priser fra 1100)

Gør livet til en fest, rid Spring hest :D
Stald Egeskov Ridecenter(Klik her)


0
0
Svar på denne tråd
 
 dyb og...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 10:06

Som Nina skriver er Dyb-træning rigtig godt. Bomme er også en god træningsmulighed, som løfter ryggen og dermed maven..


Lundschen

Med Supermulerne

Winthers Windsor og La Belle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja.....
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 11:28

bom øvelser er godt, og nogle gode ture i skoven, op og ned ad bakke, hvis du har mulighed for det?


Du siger din mening

så må du accepterer

jeg gør det samme






Hilsen Lene


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider