Hej alle HN'er 
Jeg har en dejlig vallak på 3 år som stort set er tilredet men holder pause da det er for tidligt at gå i gang med den "hård" træning. Han er van til sadel, hovedtøj, rytter alt hvad der sådan lige skal til..
De sidse par uger har vi ikke lavet det helt vilde udover strigle og nusse da han har tabt sig, så.. han er på fedme kur.! 
Men men men, har i nogle sjove idéer til hvad vi kan lave ?
Jeg vil gerne lære ham at neje så hvis der er nogen af jer der ved hvordan man lære krikken det vil jeg meget gerne vide det.
Jeg vil også godt vide hvordan man kan lære hesten at trave ved siden af mig mens jeg løber.. når jeg prøver og få ham til at løbe strækker han bare halsen og tøffer afsted.. 
Hjælp ? Hehe..