HEJ
MANGE tak for jeres brug barer svar,og som en sage at en ældre hest kan også gører ting man er bliver utryk ved. 
pga min nervøsitet har jeg valgt Susan Kjærgaard til at tilride ham,da hun lyder til at værer meget dygtig.
så vi får den bedste start på ridningen,da jeg somsagt ikke har modet selv.
og jeg syndes bestemt ikke det er en skam at indrømme,men jeg tror måske også det er frygten overfor det ukendte. (hvordan mon han bliver.) 
for han er virkelig sød på ridebanen,der har jeg ikke oplevet ham springe tilside endnu.
jeg har heller ikke oplevet ham blive rigtig stresset endnu,jeg har haft ham i et år nu. 
men man ved jo hvad man har, og ikke hvad man får.
jeg kunne jo ske at få en kanon hest,og med Susan,s træning er der jo et godt grundlæg for det. 
og jeg tror måske også jeg vil fortryde,det hvis jeg sælger ham.