Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 balance problemer
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 15:39

Får hesten balance problemer , hvis man sidder skævt ?


Heste er de bedste. De er bare livet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Næææ...den
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 16:15

får bare en skæv muskel opbygning med måske slid skader til følge...med mindre der er tale om en utrænet hest, som godt kan få lidt med balancen- men fra naturens side vil de jo altid forsøge at bære sig rigtigt...mange rytter med et handicap sidder skævt og rider stævner på et højt plan..



MVH Dorthe



Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år,

ikke at have mange heste på få år.


Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.

Se billede på mit HN.

Øremærke nr. ZGO383

Dusør gives

0
0
Svar på denne tråd
 
 dorthesus
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 15:00

det har du nok ret i . min hest er under genoptræning og jeg føler lidt at den har balance problemer ind i mellem nå den bær sig, tror at jeg vil få hende tjekket .


Heste er de bedste. De er bare livet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har..
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 15:23

halløjsa,


jeg har skoliose, og kan derfor ikke sidde rigtigt ved versade på højre volte. Hun kan sagtens, hvilket jeg kan se, når jeg letter tøjlen. Men det er altså mig, der hindrer hende, hvilket jeg er meget ked af, men vi kompenserer så godt vi kan :)


Hun har også lidt skæv muskulatur, men intet man vil bemærke uden at mærke hende på mullerne.


Lone


Healing hest/rytter


Søger du et nyt rækkehus ved Århus? :)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider