får bare en skæv muskel opbygning med måske slid skader til følge...med mindre der er tale om en utrænet hest, som godt kan få lidt med balancen- men fra naturens side vil de jo altid forsøge at bære sig rigtigt...mange rytter med et handicap sidder skævt og rider stævner på et højt plan..
MVH Dorthe
Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år,
ikke at have mange heste på få år.
Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.
det har du nok ret i . min hest er under genoptræning og jeg føler lidt at den har balance problemer ind i mellem nå den bær sig, tror at jeg vil få hende tjekket .
jeg har skoliose, og kan derfor ikke sidde rigtigt ved versade på højre volte. Hun kan sagtens, hvilket jeg kan se, når jeg letter tøjlen. Men det er altså mig, der hindrer hende, hvilket jeg er meget ked af, men vi kompenserer så godt vi kan
Hun har også lidt skæv muskulatur, men intet man vil bemærke uden at mærke hende på mullerne.